Aftellen! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Corine - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

24 November 2014 | Nederland, Borculo

Zondag is het eindelijk zover! Dan zal ik beginnen aan mijn reis door Zuidoost-Azië. Voor wie het interesseert zal ik hier de komende maanden mijn ervaringen delen.
Wat is het plan? Ik ga deze reis samen met Dide maken en het is voor ons allebei de eerste keer dat we gaan backpacken. We hebben gelukkig een paar maanden de tijd gehad om ons goed voor te bereiden. Verder moeten we maar zien wat er op ons pad komt, we laten alles maar gewoon op ons afkomen!
We vertrekken zondag vanaf Schiphol naar Bangkok, met een tussenstop in Kiev. We zijn dan maandag 1 december rond 10:00u in Bangkok (lokale tijd, het is daar zes uur later). De eerste zes weken zullen we in Thailand verblijven. We gaan een yoga retraite in het zuiden van Thailand doen en vanaf 20 december zitten we 10 dagen in een boeddhistisch klooster in Chiang Mai (noorden van Thailand). Daarna zullen we nog een kennis van mijn vader bezoeken in het oosten van Thailand. Dat is wat we hebben vastliggen en verder zien we wel!
Halverwege januari zullen we Thailand verlaten. Waarschijnlijk gaan we dan eerst naar Laos en vervolgens naar Vietnam en Cambodja, maar dat kan nog veranderen. In ieder geval staat 3 april ons retourticket weer gepland vanaf Bangkok naar Amsterdam. Hopelijk het Nederlandse voorjaar weer binnen huppelen! Goed gepland dacht ik zo ^^

Groetjes, Corine

  • 24 November 2014 - 19:20

    Kim:

    He meid...
    Gaaaaaaf! echt super knap dat je dit gaat ondernemen. Ik kwam je linkje tegen op Facebook, dacht meteen even reageren... :-)
    Alvast heeul erg veel plezier en wel goed op jezelf passen hé? Ik ga je zeker volgen!

    Liefs Kim!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Borculo

Corine

Actief sinds 07 Nov. 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 5851

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 03 April 2015

Backpacken Zuidoost-Azië

Landen bezocht: